Den 15 augusti fer man!

Det har inte hänt så mycket här i Sveg.
Jag och Tomas har nördat Halo nästan hela dagarna och ätit en massa godis! Haha!
Det regnade ju häromdagen så Tomas har varit ledig fram tills idag! Så idag är jag ensam till typ klockan sex. Lär ju bli längre!
Spelade nyss lite sims, efter en timme så stängdes det av! Blir så arg, ingenting sparas ju! Så nu har jag inte lust att spela längre.
Har gjort mig ett eget lite datorbord så att jag ska slippa sitta i sängen. Det här provisoriska datorbordet var väldigt dammigt så har även städat lite! Ska snart ta tag i den enorma klädhögen som jag delvis har skapat!
Det blev ingen utomlandsresa idag. Åker istället den 15 till Turkiet, Antalya!!!! Så på söndag drar jag hem till Krokom för att umgås med alla innan nästa söndag! Vi åker från Sundsvall klockan 21.00 och blir borta till den 22 06.30! Då ska jag direkt köra hem. Kommer vara död! Sedan då jag typ kommit hem och kanske hunnit sova någon timme kommer Tomas och hämtar mig för då ska vi till Uppsala och flytta in! Spännande allt det här!
Så tänkte passa på att vara med alla innan jag åker!
Funderar väldigt mycket på att skaffa löshår sedan frisören klippte av allt mitt hår. Trivs inte alls, sätter upp det hela tiden. Men samtidigt så kan jag få en MASSA nya kläder för de pengarna som lite hår kostar. Så tror jag fortsätter att sätta upp mitt hår ett år till, sedan kanske det har växt ut lite i alla fall!
Funderar på att gå ut och gå i det fina vädret, men orkar jag?
0 Kommentarer till "Den 15 augusti fer man!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!