Flogsta fest

Det blir fest i Flogsta idag med Victor och hans klass och sen drar vi vidare ner på stan och in på någon krog. Tomas har ju inget nationskort så vi kan inte dra in på något sånt! Tråkigt eftersom krogen är dyrare! Men men!
Får se om jag och Tomas hittar till Flogsta! Och om vi tar rätt buss, haha!
Tomas spelar fortfarande Halo 3 och jag funderar på att fortsätta läsa min tredje Twilight bok! Den börjar faktiskt bra så är lite fast i den!
Måste duscha och göra mig iordning sen! Undra vad jag ska ha på mig... Synd att jag inte har fått min palett än! Har ju lite annat smått och gott!
0 Kommentarer till "Flogsta fest"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!