Hej då kylan!

Nu är det sista gången jag bloggar på ett tag! För idag åker jag till Turkiet! 37 grader, fy vad härligt! Börjar åka till Sollefteå om 30 min, hämtar Julia och äter där. Sedan drar vi till Sundsvall och väntar på att vårat flyg ska gå!
Pirrar lite i magen faktiskt! Har ju längtat så länge och nu ska vi äntligen åka!


KAnske hinner skriva lite om hur vi har det om vi har dator på hotellet eller något? Hoppas vi kommer på ett strandhotell!!!
Ska lägga ut en massa bilder sen iaf! Hoppas man blir lite brun också!

Nu har jag inte tid att sitta här längre! Ha det bra i kalla Sverige!
1 Kommentarer till "Hej då kylan!"
Postat av: Coquina

Ha så skoj i Turkiet =)

URL: http://coquina.blogg.se/
Datum: 2010-08-18 / Klockan: 13:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!