Much to do

Nu är jag hemma i Krokom igen efter en hel vecka i Sveg.
Kändes lite sorgligt att lämna pöjken min under en sån lång tid men har två roliga veckor framför mig!

Tog 1 h  47 min från Sveg till Krokom då det egentligen burkar ta 2 h 15 min... Tihi! Lite trafik och väldigt tråkigt väg!

Imorgon har jag en del att göra! Ska till Swedbank och fixa lite med mitt studielån.
Ska sedan till handelsbanken och fixa lite turkiska pengar och föra över lite kontanter till kontot.
Ska också hämta min balklänning! Ska även hinna träffa lite kompisar på kvällen också!
Har en massa saker som måste hinna bli gjort innan veckan är slut. För så fort jag kommer hem far jag ju som sagt till Uppsala. Så då hinner jag inte med någonting!

Ska snart se Twilight - New moon med Linnea. Har ju äntligen läst ut boken så då ska jag se filmen igen för att se om min åsikt ändras!


1 vecka kvar!
0 Kommentarer till "Much to do"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!