Mys för mig själv!

Nyss läst lite Twilight och ätit Ben & Jerrys glassen half baked, mums!
Imorgon börjar jag klockan 12.15 och går till 16.00. Och imorgon vet jag vart jag ska vara!
Sedan blir det fika med Anna och Lisa då Lisa har slutat 17.00. Kul kul!
Sam och Tomas sitter och spelar halo 3. Jag vill göra något men känner mig alldeles för lat för att faktiskt göra något! Ska nog bara äta lite mer glass och kanske kolla på tv? Inviga den? Har ju faktiskt inte kollat på tv:n en enda gång sedan jag kom hit!
Såg förresten Sin City igår! Ruskigt bra film! Men väldigt obehagligt tyckte jag! Hade den varit gjord på ett annat sätt, typ i "färg" hade den inte gått att se! Många brutala scener och inte direkt någon grundhandling men verkligen sevärd!
I rollerna ser vi bla.
Bruce Willis
Jessica Alba
Tror jag ska se en annan film på voddler idag! Känner mig som en film-/boknörd!
0 Kommentarer till "Mys för mig själv!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!