Sjuk som vanligt!

Känner mig sjukare idag. En stor ond klump i halsen, tung i huvudet och känner mig allmänt seg. Så får se om det blir något festande ikväll!

Ska snart äta frukost, vill egentligen inte för det kommer göra så ont i halsen! Men frukost ska man väl ha!
Försöker komma in på lärarutbildningens hemsida men den måste ha något fel just nu. Ska söka VFU så jag kan gå ut på prao!
Sa jag att jag beställt sminkpaletter?! 2 st med 88 färger i vardera?! Dom kommer nog på måndag! Kan knappt vänta. Ska testa en massa saker då!
Längtar också tills jag får mitt studielån!
2 Kommentarer till "Sjuk som vanligt!"
Postat av: Julia ther one and only

stackare! synd att inte jag var där och kunde sminka dig haha ;)


Datum: 2010-08-28 / Klockan: 12:44:56
Postat av: Ida

sv: Riktig tråkigt Julia!

URL: http://idafh.blogg.se/
Datum: 2010-08-28 / Klockan: 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!