Städat som en tok!

Nu har jag STÄDAT lägenheten! Eller ja, inte vardagsrummet än men det är svårt då de ligger filtar och lite andra saker som jag inte riktigt vet vad jag sak göra av xD Ska nog göra ett försök där också snart!
Har dammsugit och skurat golven riktigt rejält! Ska snart in i köket och börja skrubba hyllor osv! Börjar lukta riktigt gott här! Sen måste jag ta itu med Tomas och mitt rum också!
Ikväll ska Tomas och jag se film! Såg att Wania och Björn hade en massa filmer så vi ska väl se någon spännande och äta lite godis! Har även köpt avokado, gräddfil och fiskägg! MUMS!
Idag har de verkligt varit en slapp dag! Har hunnit laga lite köttfärssås och varit på affären. Och nu kände jag bara att jag var tvungen att städa! Bara jag som får såna ryck?
Just ja, jag var väl sjuk också?
Såg föresten att jag haft 26 besökare totalt idag! KUL!
1 Kommentarer till "Städat som en tok!"
Postat av: Coquina

Duktig du är =)

URL: http://coquina.blogg.se/
Datum: 2010-08-30 / Klockan: 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!