Bebisarna!

Sjuk fortfarande... SUCK! Orkar inte mer. Men har ingen feber just nu, skönt de iaf!
ska till Krokom snart med Tomas och mina små beeeebisar! Alla ville se lille Rasmus så dom får väl följa med! Vi ska ju bara vara där några timmar.
Egentligen borde jag ligga hemma men min mormor och moster åker hem till blekinge imorgon så då vill jag passa på att träffa dom lite, fast jag är sjuuuk! Vet ju inte när jag ser dom igen!
Bus Rasmus vägrar sitta stil, ska nog gosa sönder han lite nu!
Ska ta bilder med Julias systemkamera och se om jag kan lägga ut några fina på ha här!
/ Ida
0 Kommentarer till "Bebisarna!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!