Influensan är på besök

Åh! Har fått influensan. Spytt, en massa feber och hosta. Är helt döööd!
Tänkte bara uppdatera lite.
Ligger nu i sängen med mina TVÅ kissemissar!
Har nämligen skaffat en till!!
Så nu kan vi lämna Oskar själv i jul med RASMUS så får Frida komma hit och mata!
Rasmus är en grå/vit katt, 12 veckor (Pytte liten! Jag som trodde Oskar var liten). Han och Oskar bråkar hela tiden! Haha, hoppas det går över snart!
Har inga bilder än men lägger ut så fort jag kan.
Orkar inte göra någonting nu!
Hinner inte ens säga hejdå till min mormor och moster bara för att jag måste ligga i den här sängen. Och det värsta är att jag är så himla trött men kan bara inte sova!
Tackade nej till jobb igår också! BAJS! Alltså bara ett jobbpass som vikarie eftersom jag spytt hela natten. Hoppas dom ringer igen nästa vecka! Då borde jag vara fit for fight!
Skulle egentligen ut imorgon, men så blir det nog inte nu!
SUCK!
Men mamma kommer nog hit på lördag och myser med mig! Hoppas de! Hoppas jag är friskare.
Nä, de var en liten uppdatering. Nu ska jag myspysa med mina katter som är helt myssjuka! Rasmus älskar att som Oskar ligga uppe i en! Men han gillar inte att vara i famnen så de ska vi göra något åt!
/ Ida
0 Kommentarer till "Influensan är på besök"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!