Slööö

Vad tråååkigt jag har! Har typ bara spelat Zoo Tycoon hela dagen, lite beroende har man blivit av de! Haha.

Igår vare utgång med Annika, Frida, Julia, Linda och Kristin. Julia och Linda drog hem ganska tidigt men vi andra partade på till klockan två och var väl i säng efter tre.

Idag är jag sååå seg. Orkade itne ens gå över till Erika men ska dit imorgon och slinga lite hår och fortsätta på våran stickning som vi började med igår och lite pärlkrokodiler (TANTERNA).

I fredags var det tjejmys i stan! Vi skulle komma på en massa julrimm till Bellas julklappar men tror inte hon fick vill använda någon, haha!

Imorgon ska jag upp tidigt och kolla på Linneas julspel! Ska bli sköööj!

Sedan på tisdag far Julia och jag till Lit och ska sova över där till på onsdag då jag drar till sthlm! Blir nog inget bloggande fören om ett bra tag. Kanske nästa år?
Har mkt att göra!

/ Ida
0 Kommentarer till "Slööö"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!