Bästa dagen på väldigt länge <3

Igår var verkligen en toppen dag!
Jag och Annika gick på stan i flera timmar och bara handlade!
Uträttade också mina ärenden!
Men tydligen blir jag INTE förflyttad från mitt jobb ner till Uppsala. Utan jag måste söka själv men får ha Mcdonalds som referens. Då jag sökte jobbet sa dom att man inte behövde förlora jobbet utan dom fixar förflyttning. Nu var det precis som att söka till vilket jobb som helst!
Så 31 juli är min sista dag på Mcdonalds! Kommer vara väldigt fattig i september och får jag inget jobb snart kommer jag inte klara av att leva där nere! Mina sommarpengar räcker inte så långt.
Men iaf, då vi shoppade åkte vi hem hit och åt och pratade en massa. Såg faktiskt på Dr Phil och tyckte det var helt Ok, vad hände där?
Sedan blev det super nanny och mitt i det kom Helen och lite senare Erika.
Blev en massa skit snack, godis och kortspel. Elliot tittade även in en liten stund!
Sedan var Annika en ängel och sov över hos mig så jag slapp sova själv! Tycker verkligen inte om det. Så vi låg och pratade till typ tre, sedan var det dags för sängen!
Vaknade klockan elva, så är ganska trött nu. Men vill inte sova bort hela dagen och vara vaken hela natten.
Fast Tomas har ju börjat nytt skift nu... 15 - 01. Jätte kul...! Hoppas det ska regna hela helgen annars kommer helgen i Sveg att suga. Vad fan ska jag göra hela dagarna?!
Väntar nu på att han ska ringa... Han kanske är ledig imorgon och det vore jätte bra. Annars kommer jag dit klockan 18.00 och får sitta och vänta i 7 timmar... Kul....
Aja, Uppsala på fredag och sedan Stockholm! Ska bli jätte kul att träffa Cecilie!
Ikväll kommer Josse hit! Hon ska sova över! Ska bli jätte roligt!
Imorgon blir det jobb 12 - 16 och sedan Sveg!
Nu ska jag fortsätta vara ensam i mitt hus!
1 Kommentarer till "Bästa dagen på väldigt länge <3"
Postat av: Annika

Kanon kväll gumman, det gör vi om! <3 älskar dig!! <3

URL: http://annikad.blogg.se/
Datum: 2010-07-15 / Klockan: 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!