En vanlig dag i Sveg

Gick upp klockan tio imorse fast jag var as trött och verkligen bara ville somna om. Men ska jag lyckas somna någorlunda tid ikväll och inte sitta uppe hela natten själv så vare bara att gå upp!
Låg och läste till typ elva (Fick låna Twilight 2 av Lina eftersom min är helt borta!) sedan kände jag att magen började kurra lite så gick upp för att äta lite yoghurt.
Har kollat på tv hela dagen, pratat lite med mamma. Åt nyss kubb med mjölk, tror aldrig jag ätit kubb förut? De var ganska gott men orkade inte hela.
Tomas kommer hem om typ en halvtimme! Han lär ju vara AS trött och bara vilja slappa. Antingen är han på bra humör som igår eller allmänt less. Hoppas på bra!
Jag har lite ont i magen och tandköttet är som det är. Måste verkligen börja komma igång med maten annars kommer jag aldrig orka börja jobba igen!!!
0 Kommentarer till "En vanlig dag i Sveg"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!