Läs inte boken innan filmen

Jaha, då har ännu en dag gått. Tomas ligger och sover bredvid mig. Har nyss kollat på 2 avsnitt av HIMYM (How i met yuor mother) och ska snart läsa lite bok! Ska ju hinna klart hela Twilight innan veckan är slut! Sedan ska jag försöka se trean och sedan börja läsa boken. Vill se filmerna först eftersom filmerna blir bättre då man inte läst boken. Då man läst boken blir ju filmerna värdelösa.
Imorgon ska jag nog ut och gå om det är fint väder! Är ju helt ensam här i Sveg eftersom alla jobbar så ska nog iväg och köpa lite nudlar och sedan bara slappa! Läsa en massa! Hoppas på sol så att man kanske kan sola? Har ju med mig solskyddsfaktor!
Vad har hänt med mig?! För i tiden var de OLJA inte skydd. Har faktiskt insett att jag blir brun då jag använder skydd! De tar lite längre tid men slipper det röda!
Har spelat heroes III idag också! Tomas har ju gjort en bana som vi testar. As störig! Blir väl mer spelande imorgon. Vi syns inte mycket men de lilla vi ses om dagarna är värd hela min lediga tid <3
0 Kommentarer till "Läs inte boken innan filmen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!