Lurad!

Ringde till Tomas och han ska jobba HELA helgen. Så han kommer inte hit och kommer inte gå på härdalsyran, tyckte faktiskt synd om han! Att han inte får se Ola! Haha.
Idag blev jag lurad iaf!
Brukar parkera på Emils (Tomas kompis) gård då jag jobbar dag för att slippa betala för parkering i stan.
Häromnatten då jag skulle åka hem satt det en lapp på min vindruta där det stod att hyresvärden inte ville att jag skulle stå där för då ringer han polisen.
Så jag berättade det för Tomas som sa att jag skulle ringa till "Tomas" som han nu hette och säga att jag kände Emil så att jag skulle få stå där.
Så idag gjorde jag det!
Förklarade varför jag stod där och att jag ville stå kvar.
Men han var jätte otrevligt och sa att ifall alla som besöker skulle stå där skulle de som bo där inte få plats.
Så jag sa att jag skulle hitta någon annan stans att stå då jag är på besök.
Efter en liten stund ringer någon och då är det EMIL! Då var det hans brosa jag pratat med och dem har lurat mig! Tomas var också med på det, han tvingade alltså mig att ringa bara för att de skulle kunna lura mig.
Fyfan vad dem skrattade!
Så idag har jag allt blivit lurad.. Var länge sedan!
Jobbet idag var lätt. Jobbade 2 ½ timme sedan åkte jag hem för att äta grillat.
Sitter nu och förbereder mig för nattjobbet, stråket! Fyfan!
Slipper stänga iaf!
0 Kommentarer till "Lurad!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!