Outside the box

Igår var det säsongsstart för serien Dexter. Såg förra säsongen och blev helt fast! Han mördar, men bara de onda. Fast han gör fel och är helt jävla sjuk så hejar man ändå på honom, man hejar på skurken!
Tror man gillar serien bara för att den är så himla olik alla andra serier som går på tv.
Den är som "outside the box"
Har nyss varit iväg på statiol här i Sveg! Köpte nudlar, det är nämligen så att då jag var här förut upptäckte jag att statiol här i Sveg inte har slutat med dom där goda nudlarna! Gröna med en gul liten fet pojke vid sidan? Någon mer än jag som saknar dom!! Alla mataffärer har slutat sålt dom.
Här i Sveg kostade dom iaf 9.90, dyrt! Men köpte 5 st och ska snart äta ett paket till lunch!
Idag händer det faktiskt lite grejer!
Tomas kanske skulle jobba över men vid sex tiden ska vi till hans farfar på kalas, han fyller nämligen 75 år! Så det blir grillning! Tomas och jag lär ju inte stanna så länge, han ska ju upp tidigt som vanligt imorgon! Men till åtta/nio blir det nog i alla fall!
Sitter och kollar på akutveterinärerna, de nya rekryterna!
Sedan försöker jag hitta jobb i Uppsala och bostad... Att det ska vara så svårt!!! Grrrr!
0 Kommentarer till "Outside the box"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!