Sista stängningen!

Igår var SISTA stängningen på Mcdonalds för min del! Känns helt underbart!
Det var också den bästa stängingen! Har aldrig varit med om så lite folk!
Efter 02.00 kom det seriöst typ max 11 personer! Och innan dess kanske 3?
Så det blev mest en massa flams och förstänging! Ändå blev vi inte klar fören klockan 05.10!

Igår hann jag iaf börja på rensningen av mina grejer!
Kläderna,smyckerna och sminket är nu fixat!
Har börjat på att sortera ut grejer ur mitt rum och hittar en massa saker som jag faktiskt letat efter! Haha.

Idag är jag ledig! Tänkte åka på frösözoo men råkade sova bort HELA dagen (Vaknade nyss) fast även om jag sovit bort den blev det bara 7 ½ timmars sömn!
Kanske kan lägga mig tidigt ikväll?
Tror inte det, har nog vänt på dygnet! Men det är bra för de är nattjobb hela helgen!
Nu ska jag äta frukost!
0 Kommentarer till "Sista stängningen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!