Slapp dag!

Slapp dag idag, blev uppe till 06.30 igår! Helt sjukt, men kunde inte sova.
Så idag har jag tvättat lite och kollat på tv.
Lämnade igen Prinsessan & Grodan som vi såg igår och har även mosat i mig en massa godis! Men imorgon är det vardag så då stoppas godiset undan till nästa helg!

Julia och jag har även tagit lite bilder! Lägger ut dom här då jag får tag i dom! Haha.

Imorgon ska jag jobba igen... 20 - 01. Gruvar mig! Ska stänga och det är 3 pers. Jag kommer få stänga lobbyn själv. Så segt! Men men... Pengar!
Är ledig tisdag & onsdag! Så på tisdag dag blir det shopping med Annika och sedan filmmys på kvällen!

På onsdag kväll kommer Josse hit och vi ska grilla och hon ska sova över! Dubbelsängen igen denna gång! Haha.

As skönt att inte bli ensam alls i veckan!
Plus att min familj åker inte imorgon, utan på tisdag!

0 Kommentarer till "Slapp dag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!