Utomlands börjar närma sig!

Hittade en del grejer på dollarstore iaf!
2 linnen 60 :-
2 ansiktsmasker  20 :-
2 paket vaxremsor 60 :-
Detta kallar jag fynd! Funderar redan på om jag ska dit för att köpa ett till linne och kanske en necessär! Det är ju så billigt där! Haha!
Men måste hålla i pengarna lite eftersom Julia och jag ska till Tunisien den 3 augusti! Kollar hela tiden på detur.se för att inte missa då dom lägger ut sista minuten resor för det datumet. Vi ska först bila ner till Stockholm den 2, vi ska nämligen ställa bilen hos farmor veckan vi är borta. Sedan sover vi över hos henne och sedan skjutsar hon oss. Hon hämtar oss sedan den 10 då vi kommer hem. Vi åker nog hem den 11. Jag måste ju orka köra hela biten också! Har ju inte direkt någon att byta med.
Längtar verkligen as mycket! Hoppas bara farmor är hemma, annars måste vi göra lite ändringar i den här felfria planen! Och att det finns billiga resor då!
Men resorna till tunisien nu kostan typ 2000 kr per person också får man räkna med bensin för ungefär 1000 kr. Sedan lite fickpengar där! Men vi ska försöka hålla en låg budget.
Det coola med att åka till Tunisien är ju att vi åker till en helt annan världsdel!
Det är ju inte helt fel att säga att man varit i Afrika! Haha!
Längtar!

På torsdag då jag åker hem från Sveg ska jag möta upp Annika för en fika innan jag åker vidare till Krokom sedan på fredag blir det bio, Twilight - The eclipse med Erika, Malin och kanske Helen!
Har inte varit med någon kompis på jätte länge! Känner att jag börjar sakna flickorna mina! <3
0 Kommentarer till "Utomlands börjar närma sig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!