Vad ska jag läsa?

Hann städa mitt rum idag, nu är det verkligen jätte städat! Helt utrensat, bara grejer jag vill ha kvar!
Har också smakat på min vita kladdkaka, den var äcklig! Men mina cupcakes som jag bakade igår (blåa och rosa) var så himla goda! Och fina, det bästa jag bakat!

Fick veta att utbildningen jag valt är på 5 år och inte är en vanlig förskolelärareutbildning. Så nu vet jag inte riktigt vad det är jag ska gå... Ska ringa till studera imorgon coh fråga dem vad det egentligen är man blir.
DUMMA Birgitt Haugen eller vad fan hon heter som sa: Ja, de är precis samma som en vanlig förskoleutbildning! Men nää, de var det inte! Den är mycket mer! 2 år mer av jag vet inte vad?!
Har seriöst lust att bara.. ÅH!

Julia ser Sommaren med Göran och jag är trött. Tror jag snart ska sova och försöka fixa den där skiten med skolan imorgon... Suck
0 Kommentarer till "Vad ska jag läsa?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!