Vilken natt!

Gud, är helt slut!
Dagen började bra igår med solning och badande i poolen. As härligt!
På kvällen blev det bio, Twilight - The Eclipse
Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen! Den var typ som dom andra två filmerna. Ganska händelselös måste jag säga! Men den var helt OK.
Sedan blev både jag och Erika inringda klockan halv elva för det var kaos på jobbet! Skulle egentligen börja 02 men började istället 23. Och kaos var det! Vi hade INGENTING! Kunde sälja QP, dubbel QP och nuggets! Allt annat var slut! Ingen glass, ingen milkshake, ingenting!
Men vid ett tiden kom det en kille som lämnade av lite grejer så vi kunde sälja fler hamburgare. Men vi hade fortfarande inga lock, inga mellan muggar och bara EN fritös. Har aldrig varit med om något sådant!
Sedan hade jag världens mensvärk så höll på att både spy och svimma flera gånger.
Ska jobba inatt igen och känner mig inte så himla pepp... Men Josse och Erika ska vara där! Så det ska nog gå bra ändå!
0 Kommentarer till "Vilken natt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!