Början

Tänkte börja blogga igen nu när det händer lite i livet!
Tog studenten i fredags. Känns väldigt konstigt. Nu börjar lixom det "riktiga" livet.

Idag har jag tagit det lugnt. Sa hej då till Tomas efter att vi spenderat hela helgen med att packa ur våran lägenhet. I höst börjar nämligen plugget igen! Men på högskola. Sjuksköterska/förskolelärare. Ska bli intressant!
Efter att jag lämnat av honom åkte jag till Krokom.
Sov lite och gick sedan upp för att ringa Erika! Hon har ju köpt en ny hund så ville ju titta lite!
Vi tänkte gå ut och gå men det regnade och Linus ville inte (Hunden). Så de blev istället att vi satt vid Erikas köksbord och pratade en massa!
Imorgon blir det sims.
Och appropå sims! Då jag kom hem bestämde sig Julia och jag för att ta en liten roadtrip in till stan för att köpa det nya sims, drömjobb. Skit kul spel! Vi åt även på mcdonalds! Men jag var duktig och tog en sallad! Bara för att jag jobbar där tänkte jag inte gå upp 10 kg i sommar. Tvärt om, få lite muskler och gå ner kanske?! Haha!!

Imorgon börjar "allvaret". Haha, ganska mesigt eftersom jag bara jobbar från 12.00 - 15.15 och efter det kommer Erika hem till mig för att spela lite sims! Hihi, nördarna!

Jag skulle tacka ja till en lägenhet idag. Det blev inte av. Den hade inte ett riktigt kök och jag och Tomas var tvungen att betala hyra från och med nu i junu (4500:-). Så vi pratade lite och bestämde oss för att vänta och söka nytt hela sommaren. Vi ska nämligen ner till Uppsala!
Men det är jätte svårt att hitta ett ställe. Eftersom vi är "par" vill nästan ingen hyra ut. Taskigt!
Men men, bara att försöka tills vi hittar något. Vi sa de att vi får väl ta ett skruttigt boende ifall det skulle vara så bara tills vidare. För flytta ska vi! Bara de här 3 månaderna ifrån varandra (Med lite besök emellan ledigheterna) kommer bli jobbigt! Får leka med mina kompisar hela sommaren och hoppas på fint väder så man kan ligga och glassa lite!

Nu ska jag upp och göra mig en hårdbrömacka med skinka, ost och gurka! Mums!
0 Kommentarer till "Början"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!