Gnäälll

Ny duschad och någorlunda fräsch igen!
Ligger i min säng och bara slappar. Jobb och stall. Sedan jobb inatt igen! Men inatt slipper jag sova själv i alla fall! <3
Packa ur lägenheten... Kändes jobbigt. Orkar inte göra något mer ikväll. Vill bara gosa ner mig och se en film. Sova tidigt. Aja, passet ikväll är bara mellan 22 - 01.45 så jag ska inte klaga!
Mycket folk på jobbet var det iaf idag. Fullt upp hela tiden förutom den sista kvarten typ! Skönt med 3 timmars, tyckte synd om de som behövde stanna längre.
Lyckades byta bort mitt pass på söndag! Så nu kan jag rida den sista gången. Och gosa lite med Tomas om han nu är kvar vill säga!
Ska snart äta middag. Åt mcfeast idag, bara hamburgaren. Känner mig .... Äcklig. Hatar då man inte har med sig typ macka eller något så att man måste äta. Hade jag inte åkt till stallet direkt efter jobbet hade jag aldrig tagit den där burgaren!
Har världens mensverk också... Kul, gud vad jag klagar. Men känner mig på lite Tycka synd om mig själv humör just nu. Behöver nog en kram!
0 Kommentarer till "Gnäälll"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!