Helt matt

Åh, detta lägenhetssökandet gör mig helt galen! Har en stor klump i magen som bara kommer gå bort då allt är fixat och klart. Vi har en på G nu. En etta mitt i stan. Men han vill ha depositionsavgift. Pengar jag inte har.. För att vi ska reservera. Måste skriva på kontrakt och en massa skit. Jag får panik!
Har iaf bakat tårta idag. Pappa fyllde år i lördags så jag bestämde mig för att fixa ett överraskningskalas eftersom han trodde att han inte skulle få några presenter bara för att han inte var hemma.
Så maräng-tårta med en massa smarriga frukter i blev det. Fast grädden gjorde så att marängen smälte, men god var den ändå!
Skjutsade Tomas till bussen imorse. 07.00 gick den! Sedan var det bara att återvända till min ensamma stora säääängg.. Ligger i den nu, skit tråkigt! Men ska till Sveg på lördag!
Imorgon ska jag jobba. 19 - 01. Jobbar typ ingenting den här veckan! Imorgon, fredag och lördag. Typ bara nattpass så är ledig hela dagarna.
Tomas ska kolla igenom kontraktet tills imorgon på lägenheten iaf så får vi se vad som händer! Uppdaterar då jag vet helt enkelt.. Nu ska jag väl typ.. Sova?
0 Kommentarer till "Helt matt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!