Jag är sjuk, tyck synd om mig!

Ligger ensam i min säng med magont och jag stinker verkligen vitlök! Yes, jag har återigen ätit vitlöksdipp fast jag gång på gång lovar mig själv att jag aldrig mer ska göra de eftersom min mage blir helt fucked up och imorgon kommer man lukta ännu värre.¨
Jag är också stört sjuk... Min hals är så himla svullen, kan inte ens svälja mitt eget saliv utan att göra en min för att det gör så himla ont!! Har haft feber i 3 dagar nu. Tog en ipren för ett tag sedan (Iprenen är just nu min bästa vän!) så nu mår jag lite bättre.
Midsommar var jätte mysigt! Blev ingen krogen eftersom jag bara blev sjukare på kvällen. Min ipren dos hade lixom slutat värka vid tio tiden. Men mysigt hos Erika vart det iaf!
Hela helgen har spenderats med Tomas. Eftersom jag har varit så himla sjuk så har ha tagit hand om mig och bara varit helt underbar. Då han åkte idag ville jag verkligen inte släppa taget! Men ska ner till Sveg om en vecka igen! Vill att sommarlovet ska vara slut, att vi har hittat en lägenhet och kan bo ihop igen. Hatar "långdistansen".
Är ledig imorgon så ska kurera som fan så att jag kan jobba på tisdag. Mår jag såhär kommer det inte gå. Kan knappt stå i några minuter utan att känna mig svimfärdig och äta har jag inte gjort de senaste dagarna. De jag äter spyr jag upp. Men vitlöksdippen och lite av middagen fick tydligen vara kvar en så länge!
Lär ju skriva mer imorgon då jag ligger ensam i min säng och har tråkigt medan hela familjen är iväg och tjänar pengar.
Jag vill inte sova själv, älskar dig <3
0 Kommentarer till "Jag är sjuk, tyck synd om mig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!