Jaha

Fortfarande sjuk... Febern kom och gick idag. Mitt tandkött har blivit värre och såret i gommen gör inte saken bättre så ska till tandläkaren imorgon klockan kvar i två.
Har fått ett medel som jag ska gurgla med två gånger varje dag. Smakade piss, men hoppas verkligen det hjälper!
Det jag har kan ta upp till en vecka att läkas... Kul, inte kunna äta annat än nudlar och fil en vecka till... Svälter. Försökte äta lite pommes idag, och gud vad gott det var! Men eftersom magsäcken är så himla liten nu fick jag nästan inte i mig något...
Pratade med Tomas idag, han ska till Stugun i helgen och leka med Emil. Då han lekt klart ska han hämta upp mig i stan sedan blir det Sveg i 4 dagar då jag är ledig från jobbet. Om jag nu är frisk vill säga. Såg att jag hade ett pass på torsdag som jag verkligen vill jobba och på lördag! Så måste bli frisk.
halsen har inte förändrats heller. Lika tjock. Min röst håller på att spricka också.
Hoppas alla har en bättre sommar än mig och tjänar en massa kosing!
Vill inget annat än att kramas just nu...
0 Kommentarer till "Jaha"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!