Sjuk

Har blivit sjuuk! Jag som skulle jobba inatt. Men det blir inte av. Ont i halsen, snorig, ont i kroppen och i huvudet.
Vi har nu äntligen städat ur lägenheten. Nu är den helt tom och man har sagt hej då. Känns lite konstigt. Det värsta är att vi flyttar från ett hem men inte har ett annat att flytta till.
Flytta hem är ju mysigt över sommaren men i höst vill jag ge mig av igen! Vill inte stå där utan lägenhet då jag är redo att plugga!
Ska snart duscha sedan blir det film och godis med Tomas! Ruthless people står på tur! As rolig film med Danny Devito och Bette Midler!
0 Kommentarer till "Sjuk"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!