1 dec, flyttning!

Imorgon flyttar jag (Eller idag, men jag har inte gått och lagt mig än, så imorgon!), Tomas och Oskar till Lit!
Har fått en massa saker av mamma så imorgon ska de myspyssla!

Erika kommer torsdagkväll för brödbakning, sedan tjejkväll på fredag med girlsen! Lördag blire 20 årsfest i Krokom, söndag äre 2:adventsfikande hemma hos mig med lite släktingar och familj! Veckan är fullspeckad med en massa skoj!

Ska få in lite jobbsökande också eftersom det gick sugigt idag och alla redan har fixat inför jul!
BLEEE på de!

Sov sött!

/ Ida
1 Kommentarer till "1 dec, flyttning!"
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Datum: 2010-12-01 / Klockan: 00:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!