HEMMA!

Japp, då har jag äntligen flyttat!
Sitter nu hemma i Krokom. Ska bo med mamma och pappa till 1 december. Men alla våra grejer är redan i lägenheten efter en mördar resa hit igår!

Det började med att våran packning blev försenad med 30 min för Tomas kompis Saam var sen (Han skulle säga hej då) och vi hittade inte till det stället där vi hyrde bilen!
Sedan tog det ju då 2 timmar att packa allt det tunga!!
Men halv elva var vi påväg och låg då vi drog därifrån!

Det var blixthalka ute så vi var tvungen att köra MAX 80 hela tiden. Ibland 70. Så allt tog mycket längre tid än väntat.
Så vi var i Sveg 16.30 och då skulle vi äta, packa lite mer saker från Sveg och prata med Tomas föräldrar. Så därifrån kom vi inte iväg fören 18.30! Så vi var i Krokom 21.30 och då var de bara att åka iväg och flytta in allt!
Vi var inte klara fören 23.00... Så Tomas och jag som klivit upp 06.00 var väldigt trött!

Men lägenheten var fin som vanligt! Då jag får pengar ska jag göra så mycket! Har så mycket visioner!

Imorse lämna jag och Tomas tillbaka släpvagnen och bilen klockan 07.00 på morgonen. Trött var man då! Sedan har vi bara slappat. Känner mig lite små sjuk så det har inte blivit mycket gjort idag!

Imorgon tänkte jag titta förbi hos Erika!
Söka lite jobb också! Skriva in mig på vikariepolen osv!
Har lite att göra!

Sedan fyller Julia år på fredag och då blire utgång med Julia, Linda och Annika! <3

Har tänkt på en sak. Det är jätte många som är gravida just nu och ska ha barn i vår! Alla som hela tiden säger att kvinnor får barn senare än förut... Tycker inte riktigt det stämmer, känns som alla som börjar närma sig 20 väntar barn! Haha! Eller?!
Jag tror jag ska vänta 5 år till iaf. Vet inte ju ens var jag vill göra med mitt liv än!
Men Linnea vill att jag ska skaffa nu så hon ska få vara barnvakt!
Hon kan passa Oskar, tihi!
0 Kommentarer till "HEMMA!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!