Packningen kan börja!

Blev hemma idag från jobbet. Gick upp klockan sju och hade fortfarande världens magkramp som jag haft sedan halv sex imorse! Så gjorde mig iordning men kunde knappt stå rakt sedan fick jag huvudvärk. Så de vara bara att ringa. SURT!
Men har jobb imorgon, ett extra pass och mitt sista!
Nu har magvärken gått över lite och jag väntar på att Tomas ska komma med ett paket!
Hans mamma skickade ett typ i förrgår och vi gissar på att det är hennes jätte goda mackor och ett recept på dom!
För jag ska börja baka bröd då vi flyttar, billigare & godare!
Idag blir det packningsdag!
FÖR JAG KOMMER HEM PÅ TISDAG!
Har inte fått fler pass så Tomas och jag tänkte att varför vänta till på torsdag?!
Så skönt det ska blii!
Kommer bo i Krokom till på söndagen men ska ju packa upp och lite sånt under hela veckan. Och min mamma ville väldigt gärna hjälpa till!
Oskar har blivit bättre! Han är inte lika lös och bajsar inte längre 5 ggr om dagen utan typ 1! Så hoppas det fortsätter såhär då jag börjar med hans riktiga mat på måndag. Tycker så synd om han då matskålen är tom och han bara får mat ibland!
Nää, nu må man börja ta tag i allt!

/ Ida Funseth
2 Kommentarer till "Packningen kan börja!"
Postat av: Erika

Hehe.. hittade den i en snöhög xD Har letat efter en cykel längs vägkanten i två år och nu hittade jag en i en snöhög.

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2010-11-20 / Klockan: 15:31:29
Postat av: Erika

Ge gärna mig recept på brödet :D Har velat baka hur länge som helst men vet inte vad jag ska ta :)

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2010-11-20 / Klockan: 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!