Sammanfattning

Gud vad jag varit sämst på att blogga!
Erika sa till mig igår att nu måste jag ta tag i det och tänkte faktiskt göra det NU!
Mycket har hänt sedan jag bloggade sist!
Vet inte riktigt vad jag skrev då... Må kolla.
Ja, jag har ju sagt att jag ska flytta tillbaka till Östersund! Eller inte direkt Östersund utan till Lit! Jag, Tomas och Oskar ska hem igen!
Det är bara en vecka kvar nu! Eller kortare. För om jag inte ska jobba alls nästa vecka (Vilket jag hoppas att jag ska, behöver pengarna, så kan jag åka hem tidigare!
På fredagen nästa vecka ska jag, Annika, Julia och Linda gå ut och festa för Julia fyller nämligen 18!!! Äntligen! Så jag och Annika håller på att förbereder en fy dundran födelsedag till henne!
Oskar min lilla bebis kissemiss är 18 veckor redan! Har haft han i 1 månad och tiden går alldeles för fort! Hittade blod i hans bajs igårkväll och ringde till veterinären så fort jag vaknade idag. Tydligen så har han en liten infektion och måste gå på fiskdiet i 8 dagar!
Så varje 1 ½ timme 8 gånger om dagen är det 1 tesked fisk åt min lilla rackare!
Och hoppas att det ska hjälpa så han slipper vara så lös i magen! Veterinären sa också att anledningen till att han gått precis utanför lådan kan vara för att han är lite sjuk!
Jag och Tomas hade ett stort fight igår, eller de var egentligen i förrgår! De varade i över ett dygn. Anledningen: Tomas är inte bra på känslor och visste inte vad han skulle ta sig till eller säga.
Så det är något vi jobbar på just nu!
Men de löste sig iaf efter en lång pratstund!
Just nu håller vi på att göra Karré. Vi är ju så himla fattiga nu när vi båda två snart är arbetslösa så alla extra priser på Ica välkomnar vi! Karré, 19 kr/kg. Så vi köpte en massa och har nu en massa att äta upp! Lika så potatis, 5 kr för 5 kg!
Börjar bli ganska less! Men så är det då man är fattig!
Har ju hoppat av skolan, de måste jag ju iaf ha skrivit. Så har jobbat på Ica här i Gottsunda och tjänat lite pengar till våran flytt och våran tid som arbetslösa.
Tomas bytte ut sin dator som han skulle fått som studenpresent till pengar så nu har vi iaf mer! Vi klarar oss nog i 3 månader utan jobb. Men så lång tid ska de då inte ta!
Nu tror jag jag hann täcka upp allt som hänt! Har varit lite fram och tillbaka till Krokom. Oskar har också varit med och älskar det stora huset (Hans lilla rum här är inte så kul även fast vi har köket öppet för han också) men Pricken var inget fan av honom, haha!
Men snart får han springa runt på en stor yta igen!
70 kvm närmare bestämt i en timmerkåk!
Japp, så om en vecka är jag hemma! Längtaaaar! Annika min underbara lilla filur! Många kaffestunder och skitsnack ska vi ha! Och vill du bo någonstans är min förr alltid öppen för dig! Och min bäddsoffa! Tihi!
Sedan mina andra sköna girls! Vi ska ha några party kvällar och fika kvällar och en massa mys! Ska bli så skönt att komma hem till mina vänner.
Samtidigt som jag lämnar några här. Det känns mindre kul... Men Moona ska komma upp till mig då jag fyller 20!
/ Ida
3 Kommentarer till "Sammanfattning"
Postat av: Erika

Fint hår du har!!!! :)

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2010-11-18 / Klockan: 21:28:48
Postat av: Ida

tackar :D de är fin blond naturlig färg nu :)

URL: http://idafh.blogg.se/
Datum: 2010-11-18 / Klockan: 22:19:31
Postat av: din fru

åh snart kommer du bästis! som jag längtar!!!!!!! älskar och saknar dig så tok mycket!<3<3<3<3<3<3<3

URL: http://annikad.blogg.se/
Datum: 2010-11-19 / Klockan: 07:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!