Gååå ner på stan

Idag skulle Tomas och jag gå ner på stan för att köpa lite studieböcker! Hittade 3 böcker på blocket för 200 kronor och sedan fick jag köpa den viktigaste boken av min frisör för 100 kronor! Så blev glad över mitt fynd!
Vi skulle iaf som sagt gååå. Då tänkte vi ju att det är nog smartast att inte följa vägen utan "gena"... Så vi gick igenom en massa hus och skog tills vi insåg att vi har gått i typ en triangel och gått massa omvägar. Så 1 timme och 30 minuter tog det för oss att ta oss ner på stan! Det ska egentligen bara ta 1 timme så 30 min omväg. Men vi tror inte det tar 1 timme och ska försöka gena snart igen! Ska kolla lite på en karta och se vart vi gick fel!
Vi har i alla fall gått över 1 mil idag! Känns bra med lite motion. Men som belöning för vårat hårda slit blev det Max till lunch, haha!
Har iaf hunnit gjort en massa ärenden idag så nu är det bara att börja plugga. 60 sidor ur en bok, 3 dokument, en hel bok till på måndag, lycka till mig säger jag bara!
Fick även idag veta att jag inte får mitt studielån fören i slutet av september. Så har typ 500 kronor att leva denna månad på efter alla utgifter man var tvungen att lägga ut då man kom hit.
Så de blir nog inte så mycket shopping på Ikea med mamma inte!
0 Kommentarer till "Gååå ner på stan"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!