Hemma myspys!

Tomas åkte hem till Sveg idag.. Tråkigt!
Men Erika & Helen kommer ju imorgon kväll så de ser jag fram emot!!!
Vad ska hända tills dess då...?
Ska tvätta imorgon 12 - 15. Ikväll blir det nog dexter, varma hallon och glass! Så man blir frisk eftersom jag blev sjuk av att vara på Gröna lund igår! Har ont i huvudet, hostar och snorar en massa. Huvva! Stackars mig!
Måste plugga lite också...
Det regnade som ett AS då vi kom till Grönan vid två tiden efter mycket letande!  Och så fortsatte det till typ klockan sju. Då var man ju så blöt och kall att det nästan var olidligt!
Men förutom vädret så var min första visit på Gröna lund awsome!
Åkte kärlekstunneln som ni såg i förra inlägget, tihi, och insane!  Den var BÄST! Vad det killades i magen, haha! Åkte typ allt förutom fritt fall, fyfan den vågar jag inte åka!
Ska lista ut hur man för över korten från telefonminnet till minneskortet så kommer det lite mer bilder sen!
Nu ska jag duscha och sen dra ner på affären!
0 Kommentarer till "Hemma myspys!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!