I´m here

Idag orkade jag verkligen inte gå upp för att gå på föreläsningen som var! Så blev hemma och läste.
Har inte sovit något inatt typ så hoppas att jag kan sova bättre inatt då skolan börjar 09.15!
Har varit ute och sprungit! Tror det blev ungefär 2.5 km!
Härligt var det men ont har jag redan nu!
Till middag blev det chilicorncarne och kokta grönsaker, mums!
Ikväll ska jag plugga plugga och plugga!
Ska boka biljetter till Lärargasquen som är nästa helg också!
Party party med Lisa och Anna!!
Anna är i västerås nu på praktik! Tråkigt! Så de blir ingen fika denna vecka! Men kanske lite mys i helgen om alla hinner med?
Nu ska jag nörda lite halo med Tomas! Tihi!
0 Kommentarer till "I´m here"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!