It´s a date!

Igår var fikat jätte mysigt! En massa prat och kaffe! Precis vad man behöver en fredags eftermiddag!
Då vi fikat klart kom Tomas ner på stan, vi skulle fixa en present till hans syster. Då vi gjort det hittade jag en AS bra godisaffär med alla möjliga sorter. Så var självklart tvungen att köpa lite! Tihi!
Sedan spenderades kvällen framför tv:n (Prison Break som vi nu sett klart, slutade mycket sorgligt tycker jag! Men as bra!!!) och med en massa godis. Hade fruktansvärd mensvärk och har inte kunnat sovit mkt inatt pga det.
Har fortfarande inte riktigt gått över och man känner sig så... BLÄ!
Ska snart duscha och göra mig iordning för ikväll blire dejtning!
Vi ska på bio och se Inception, längtar som ett as! Den här filmen ska ju vara AS bra! så det ska bli hur mysigt som helst!
Skriver lite om filmen sen ikväll!
Sedan måste jag fortsätta plugga! Har varit lite slapp de här senaste dagarna så måste ta igen lite.
Har en hel del att läsa nämligen!
Nää, nu blir det duschen och sen kanske lite kaffe?
0 Kommentarer till "It´s a date!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!