Jag då?

Fick nyss veta att Tomas kanske ska åka till Sveg redan IMORGON efter att bara varit här i två dagar och jobba i FYRA veckor. Vad ledsen jag blev....
Vill inte vara här själv...
Vet inte om jag vill gå den här linjen....
Vill det andra om det går...
VARFÖR KAN INGET BLI SOM JAG VILL ATT DET SKA BLI?!
Idag är ingen bra dag...
1 Kommentarer till "Jag då?"
Postat av: Annika

hur är det gumman, håll dig stark nu! det är klart det är det här du ville, men det kan ha ändrats, men finns det något annat som låter bättre så läs om det, hitta lösningar och finns dom inte gör egna! du är grym min bästa flicka, du kan allt! <3<3


Datum: 2010-09-28 / Klockan: 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!