Min mamma!

Som sagt, mamma har varit här i två dagar och det har varit två jätte underbara dagar!
Vi har strosat på stan, tagit en fika på ett jätte mysigt fik mitt i uppsala.
Sedan gick vi på Ikea och köpte en massa nya saker så mitt rum skulle bli mer som ett hem.
Och avslutade med att äta på en kina restaurang.
Det var första dagen och då höll vi på att möblera i rummet till typ efter tolv på natten för att få ordning på allt! Men som ni ser i det tidigare inlägget så blev resultatet AS mysigt!
Andra dagen blev det mer stan och Ikea. Mamma skämde bort mig med kläder och allt. Min mamma är den bästa mamman som finns <3
Nu har hon åkt och jag måste plugga! Värdegrunden... Det är ganska intressant så det går ganska lätt att läsa!
Imorgon blir det skola sedan ska jag och Tomas iväg och göra lite grejs! Tihi, hemligt!
Försöka att hitta en bättre mamma går ju, men ni kommer inte lyckas! <3
0 Kommentarer till "Min mamma!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!