Stressigt!

Hade fått mkt kommentarer på mina inlägg såg jag nu!
Tihi!
Julia: Jag mår bara bra! Fick ryck och gjorde bara 500 situps, hade lite tråkigt! Men gjorde 50 stycken åt gången med 1 minuts vila! Så det var inte 500 på raken. Haha!
Erika: Jaa, de blev as mysigt! Det är bara att läsa på! Haha! De var värt att beställa de där två! Har alla ögonskuggor jag behöver nu!
Längtar till du och Helen kommer hiiit!
Idag hade vi inte tvätt tid, det var igår! Typiskt! Så vi har bokat en nya till på tisdag klockan 15 - 18. Hjälp mig komma ihåg det!
Såg att jag hade mycket mer läsare idag! roligt, roligt!
Har varit lite slarvig på att skriva men de ska bli bättre nu!
Just nu håller vi på att laga mat! Fiskpinnar, potatis och spenat står på menyn! Mums! Men det blir lite tight med tid eftersom Tomas och jag ska med en buss om typ 20 min och maten är inte ens halvklar!!! Sista bussen som går också, triiist!
Hatar att stressa! Verkligen det värsta jag vet! Och att sitta och vänta på mat som ska bli klar som typ potatis som inte går snabbare är drygt!
Sen ikväll kanske Tomas ska till Saam så jag ska nog plugga... Kanske köpa lite godis och bara gotta mig? Eller kolla klart på Prison Break! Erika har redan berättat hur det slutar men det är spännande ändå! Sedan ska jag fixa hem lite mer serier. Vi har ju ingen tv här så då får man lösa de på annat sätt!
Någon annan som sett Prison Break? Serien har ju slutat nu så jag är lite efter! Såg alla säsonger då de gick på tv sedan flyttade jag in till stan och hade inte den kanalen så då missade jag allt. Men nu är man som sagt på G igen!
0 Kommentarer till "Stressigt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!