Torsdag

Nyss sätt filmen Did you hear about the Morgans medan jag käkat en massa godis och lite mat!
Filmen var helt okej. Förutsägbar som bara den men äh, gullig mysig film att sitta och kolla på själv en torsdags kväll!
I rollerna har vi:
Sarah Jessica Parker (Sex and the city)
Hugh Grant (Love Actually, Notting hill)
Tomas är hos Saam medan jag faktiskt har ganska tråkigt!
Har så tråkigt att jag funderar på att sova!
Vill ut och springa men det kan man ju inte göra här i Gottsunda klockan elva på kvällen. Då blir man väl knivhuggen eller våldtagen...
Så jag stannar nog inne.
Försökte kolla på idol men mitt internet krånglar hela tiden och börjar bli väldigt less på de!
Lägger av hela tiden.
Imorgon blir det fika klockan tre med tjejerna och kanske utgång på kvällen! Får se vad jag känner för imorgon. Vill inte boka upp mig på något.
Sedan på lördag ska jag och Tomas göra något. Inte bara umgås utan GÖRA något. Typ en dejt! Ska bli mysigt!
Hoppas alla har en as bra torsdag! Själv så kanske jag ska plugga nu?
Tomas byggde en koja av soffan! Haha!
0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!