What´s up?

Kunde inte skriva igår, var så bakis efter onsdagens bravader! Men kul hade jag och Moona och det måste verkligen göras om!
Nu har jag nyss duschat. Blev ingen skola idag. Vaknade klockan sju imorse och hade jätte svårt att andas. Kändes som att jag andades genom ett sugrör. Så funderade på att åka in till sjukhuset men efter typ 1 timme blev det lite bättre. Men sen blev det lika igen.
Nu är det helt OK, men läskigt var de! Kändes som typ ett astma anfall och jag har inte medicinen med mig! Typiskt.
Jag och Tomas ska snart ner på "byn" och se ifall det går att förrösta där. Går det inte kan jag inte rösta... Hinner inte hem. Tråkigt!
Sedan kommer två av Tomas kompisar från Sveg ikväll. Så imorgon ska jag för första gången på Gröna Lund!!! Jippie!! Ska ta en massa bilder och lägga ut här!
Sjukt att jag inte varit på Gröna Lund någon gång fast jag varit i Sthlm typ 3 ggr per år sedan jag var liten för att besöka släktingar! Skuuumt!
1 Kommentarer till "What´s up?"
Postat av: Julia

Men du om gröna lund är öppet när jag kommer, ska vi gå då? :)


Datum: 2010-09-17 / Klockan: 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!