Älskling 20!

Uscha vad bakis jag var i lördags. Länge sen sedan jag vart så full! Men fredagen var as rolig! Men bussresan hem var ju mindre rolig... ALDRIG MER BUSS.
Annars så har jag slappat hela helgen. Linnea var här på filmkväll lördag kväll och sov då över. Sen på söndagen kom Tomas föräldrar och vi hade lite kalas. På kvällen kom mamma och fikade.
Idag fyller älsklingen 20 år! 4 år sedan vi träffades. Helt sjukt vad tiden går fort! Läskigt.
Så jag har köpt VÄRLDENS bästa present och gjort en tårta som är så full med grädde att jag nästan kräks då jag kollar på den! Men har gjort en speciell tårta!
Tomas tårta! Den innehåller bara sånt som han gillar. MASSA GRÄDDE, vaniljsås, risen, maränger och snickers! Har köpt glass till mig själv.
Ska ta kort på tårtan sen!
Så jag de blir nu slapp till Tomas kommer hem. Ska städa lite. Tänkte tvätta men tvättmaskinen var upptagen!
Ska blåsa upp lite ballonger också.
Måste även krya på mig. Har as ont i halsen sen i fredags och mår lite sisådär...!
/ Ida
0 Kommentarer till "Älskling 20!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!