Babyboom

God morgon! Sov till elva idag, jag som skulle upp tidigt. Men tydligen så behövdes de!
Idag blir det till att läsa mikrobiologi hela dagen! Ikväll tänkte jag nämligen ge mig på en tenta och se hur mycket jag egentligen kan!
Det verkar vara babyboom överallt nu känns de som! Ser hela tiden folk på facebook med jätte magar eller de som redan fått barnet och lagt ut en massa bilder! Nästan så man blir lite sugen själv! Men näää, de får vänta några år till! Må ju plugga klart först iaf och resa lite! :D
Jaha, vad mer? Ska försöka städa idag. Orkar verkligen inte. Men de ska väl göras. Inte så mycket att städa egentligen! Sen ska jag även göra någon kyckling gryta!
/ Ida
1 Kommentarer till "Babyboom"
Postat av: julia

håller med dig men ja jag ska väl inte säga nåt:)



kan inte du hjälpa mig att lägga en röst på min lilla skrutta i en tävling? Vore guld värt!

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169

URL: http://juliaaker.blogg.se/
Datum: 2011-04-07 / Klockan: 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!