Bad sleep

Sovit jätte dåligt inatt! Blev väckt av att Tomas mobil ringde klockan halv tre, Buster såklart, och sen kunde jag inte somna om. As jobbigt. Sedan har jag bara drömt om massa sjukdomar och bakterier! Haha, och en lägenhet vi bodde i som jag verkligen hatade. Bara massa skit hela natten alltså!
Så har vaknat hela morgonen och gav upp sovandet för 30 min sen.
Idag är det party som gäller! De jobbiga är att jag inte tar mig hem till Lit sen. Utan måste till Krokom. De suuuger. Men överlever! Bara Tomas kommer ihåg min bok imorgon så att jag inte sitter en hel dag utan att plugga!
Ska plugga lite till klockan tre sen ska jag gör mig iordning! Äta en ordentlig lunch ska jag göra sen! Längtar till salladen ikväll, gud så gott!
Katterna har damp, vill ha deras energi!
/ Ida
0 Kommentarer till "Bad sleep"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!