Förväntansfull!

Vi har 3 lägenheter på G nu. Hoppas på alla för de är lika fina! Vill bara flytta nu nu nu! Så jag kan umgås mer ofta med mina kompisar och allt kommer bli så mycket billigare!
Nu när jag vet att jag ska flytta orkar jag inte städa, sätta upp saker och sånt.. De är typ 3 månader kvar men de känns ändå onödigt! Men ska försöka städa lite ändå idag.
Ska också plugga hela dagen lååång! Ska jag kunna gå ut imorgon måste jag plugga idag.
Ska kolla en gammal tenta idag!
Vaknade alldeles för sent också. HALV TOLV! Blää, vill inte vända på dygnet.
Citronvattnet: De funkar as bra! Min hy har blivit bättre, inte lika fet och mindre finnar än vanligt. Sedan så mår magen bättre! TESTA! De är as bra och man blir som beroende av de för de är så goootttt! :)
Dumt val, eller?
1 Kommentarer till "Förväntansfull!"
Postat av: Erika

Ja, jag har ju faktiskt en citron hemma. Hehe :) Så får väl prova ;)


Datum: 2011-04-12 / Klockan: 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!