Party girl

Huvva, jag som inte trodde jag skulle bli bakis idag hade feeeeeel. Min kropp är segt, huvudet värker och magen är lite vresig. Ser inte ut som att de kommer bli mycket plugg idag. Typiskt. Tänkte lägga mig och läsa lite och se om något går in! För imorgon är de nog hemmafest här så då lär de ju inte bli mycket plugg.. Kommer behöva plugga stenhårt i helgen och i början av nästa vecka! Men har pluggat hela den här veckan så de känns som att jag har lite grepp på allt!
Igår var de jätte mys. Åkte in till stan med Frida vid sex tiden, sedan blev det plocksallad till middag och en massa dricka och spelande! Jätte mysigt. Sen drog vi till Annikas kompisar och efter de News. Blev inte så långvarigt på någon av ställerna. Var ju menat att vi skulle på Olearys men där kostade de och var as mycket kö, så nej tack!
Ska försöka läsa lite nu! Lägga sig och gosa i sängen med mikrobiologiboken, gud vilken dröööm...
/ Ida
0 Kommentarer till "Party girl"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!