Shopping!

Fått frisör tid imorgon på studio lila! Klockan 13.00. Får gå på stan och undehålla mig då jag gjort tentan till den tiden. Hoppas dom kan rädda mitt hår!
Idag var Tomas och jag effektiva! Vi åkte in till stan vid halv elva för att byta till sommardäck. Sedan gick vi runt på stan där jag inhandlade ett par nya solglasögon och två färgglada linnen! Underbart med shopping! Igår handlade jag en tubscarf (Vit) och en fin tröja med korta ärmar! Älskar sommaren. Skinnjackan är på, solbrillorna och tubscarfen.
Livet leker!
Vi hann även äta lite munkar, panta burkar, handla kattsand och fixa mina mms inställningar till mobilen på MRC. Riktigt svårt!
Nu sitter jag hemma och försöker plugga. Ahhh! De går inte.
Tänker bara på att jag vill ha ett par shorts... Och nya jeans. Har typ inga byxor. Hmm hmm... Ballerina skor också. Blommiga. Har mycket jag vill inhandla. Får ta de nästa månaden då jag ser hur mycket pengar jag har kvar! Får helt enkelt shoppa upp mina sommarjobbspengar sen! Wiihooo!
Hade ute katterna idag och satt på bryggan, yes jag har en brygga där jag bor! Och en grill. Så innan jag flyttar härifrån blir det tjejkväll med grillning!
Plugga mer kanske? Jaaaaa
/ Ida
0 Kommentarer till "Shopping!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!