Studio Lila

Ska äta skinksås idag! Mums! Äkta fredagsmat!
Gjorde tenta. Läkemedelsberäkningen gick bäst, konstigt nog.. Tror jag får IG på farmakologin och G på läkemedelsberäkningen? Hmm.. Kan inte stämma :P Haha!
Var på studio Lila, dem rättade till mitt hår! Tack så hemskt mycket Sandra! (Från Sveg, tihi)
Rekomenderar de stället varmt!
Imorgon är det valborg, jag är faktiskt pepp! Lite huvudvärk har jag men med en 70:is inom sikte, godispåse i min famn och skinksås i luften kan dagen inte bli bättre!
Hade ute katterna och satt på tomten med Tomas! Myspys! :love:
/ Ida
0 Kommentarer till "Studio Lila"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!