Sur gubbe

Då jag var och kollade på lägenheten som jag bor i nu sa min hyresvärd: Ni får ju festa här också! De har jag ingenting emot.
Jag hade min 20 års fest. Vi plockade upp och slutade en halvtimme innan han sa till och vi hade de relativt lugn.
Nu när vi vill ha fest igen säger han: Njaa, ni hade ALLDELES för livligt innan.
URSÄKTA?! Vad är fest för han? Sitta runt ett bord, utan musik och leka tysta leken?
GRR!
Vi ska ju ha fest nu ändå. Men han påpekade mkt tydligt: Jag har itne behövt säga till någon sen 1982 då de var första gången jag hyrde här!
Jävla sur gubbe
1 Kommentarer till "Sur gubbe"
Postat av: Erika

Men störigt :O Ni festar inte ofta där så tkr de borde vara ko-lugnt!

URL: http://er1ka.blogg.se/
Datum: 2011-04-15 / Klockan: 07:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!