Stackars lilla mig!

Och priset till den sämsta bloggaren går till miiig! Har inte haft tid eller lust faktiskt. Har inte de heller nu egentligen. Är sjuk, tror jag har bihåleinflammation på min hemska förkylning. Huvva, synd om mig!
Försöker ändå ta mig igenom kroppens alla system. Men som tur är börjar jag äntligen fatta det endokrina systemet! Men så mycket plugg som jag önskat att det skulle blivit har jag inte orkat. Tog en avledon för ett tag sedan men den hjälper typ inte. Huvva. Tror jag vill ha hämtmat idag också. Äh. Får se. Har sett för mycket matlagningsprogram så vill bara ha en blodig köttbit. Haha. Nu babblar jag.
Saknar faktiskt skolan lite nu. Inte plugget men alla fester och människor! Pratade med Florina idag som inte kommer fören dagen innan och Fille kommer också då. Så de är ett tag kvar! Buhuuuu!
Plugga mer och sedan hoppas på att Tomas kommer hem snart. Han glömde mobilen hemma så vet inte alls när han kommer hem. Jobbigt då jag börjar känna mig lite hungrig.
Sen också! Min syrra flyttar till Örebro i slutet av augusti. Alla börjar lämna Ösd! Bella drar nu också. Buhuuu! STANNA MED MIG! <3
0 Kommentarer till "Stackars lilla mig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!