Every second is a high light

De var så mysigt hos Annika idag, som det alltid är! En massa te och massa prat! Vi sitter alltid och pratar i flera timmar och de känns som att då jag måste gå (För att idag tex skjutsa Linnea på ridningen) så har vi inte hunnit pratat klart än! De är så bästa vänner fungerar <3
Ska snart läsa klart mina artiklar som jag har och sedan försöka sammanfatta dem på datorn eller något!
Imorgon drar jag till Kicki på morgonen och sen sista festen innan nästa år!
Om jag nu inte bli hemma över nyår, då resorna är så dyyyra!
Ätit massa godis. Mår illa!
Dodgeball på tv. HAHA! Ben stiller, älska!
0 Kommentarer till "Every second is a high light"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!