Måndagen den 26 december 2011

Är en trött liten tjej som sitter och väntar på att pappa och hans lilla "gäng" ska ringa mig så jag kan hämta dem från G3, huvva pappa där. Men de var tydligen något band som spelade! Vill egentligen sova nu!
Tomas har planera något. Så jag fick inte shoppa eller göra något dessa dagar för han kan komma hem när som helst. Hmm undra vad de kan vara!!!
Shoppade dock innan jag visste detta på mellandagsrean! Och de blev nog en tusenlapp! Haha! Men behövde tröstshoppa lite då jag inte fick åka utomlands. Buhu! Som tur är har Tomas ändå planerat in något hemligt!!! Väntar spänt!

Jag var som sagt och shoppade på mellandagsrean idag. Inte så mycket folk faktiskt, och hittade typ ingenting på rean men en massa i ordinarie pris!

Har spelat lite spel med familjen och ska nog kika på en nyårskläning eller iaf  smycke som jag ska klicka hem till mig! (Även fast jag inte får slösa, men liiiite!)

0 Kommentarer till "Måndagen den 26 december 2011"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!